hejdå söderhamn

Och hej HUDIKSVALL!!! Ja, sista kvällen jag är i Söderhamn. Jag åker nämligen till Hudiksvall imorgon och stannar över helgen. Åker då hem ganska tidigt på söndag, har match då. Första serie mat och inviga de nya match kläderna, blir skit najs det!!! som ni redan vet så vet jag inte om jag kommer blogga. Det beror på om jag har tid, brukar ju aldrig ha det när jag är där uppe. Upptagen med att kolla på älskling 24/7. Tur att vi kommer flytta ihop i slutet av maj så slipper jag åka till hudiksvall enbart för att titta, hehe. Ja men nu vet ni iallafall dudes! HEEEEEDÅÅÅÅÅ!

                                                                                                   NÖFF NÖFF

Kommentarer
Postat av: anna

Hej gumman! Vem ska du flytta ihop med & vart? :) Roligt att du träffat någon.

2011-05-06 @ 12:57:06
URL: http://annamarialandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback