Jag är så stolt!

Har precis kommit hem från matchen. SKIT KALLT!!! fan, håll er inne så slipper ni bli sjuk. Matchen var jättespännande, hann inte kolla så mycket(stod i kiosken) "kioskmongorna" ni vet. Jag och Karin..... HEHE. Danne var speaker men han stack så jag var tvungen o ta över, jag har ju rösten för sånt? haha nej men det gick bra och jag tackade alla för den trevliga stunden uppe på IP. Bergvik vann med 5-2 och apan var så duktig!!!♥ jag är jättestolt. Grattis till segern Bergvik!! Det blev även mycket jobb för mig och karin men det var CHILL. Tjejer kaaaaaaaaaaan
                                                                                     Gammal bild på mig och apan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback