slutkörd

TJENARE MANNEN! träningen idag gick bra, jag fick ju en annan träning ja då eftersom jag är handikappad. Skönt som fan va d. ÄLSKAR STYRKE TRÄNING, när jag har lust då med också ord, men det är rätt så najs faktiskt. Min dag är i stortsett slut nu och imorgon drar jag och brudarna till Mai thai och käkar lite mat. Har jag tur så får jag väl sluta 2 imorgon eftersom Larry har sagt nej till mig. Får inte vara med och leka ja, nä. Jag som va så peppad på dä! jaja, jag får väl vara glad för det minsta lilla jag får, ledighet. Det är nu jag ska säga vi hörs. VI HÖRS DUDES ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; tack! :) det är en ring i mitten, sen ser det typ likadant ut. det är egentligen framsidan men jag har deft som baksida, jag kan visa i helgen.



PUSS

2011-05-19 @ 20:20:40
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback