Strömmingsleken på schemat

förlåtförlåtförlåtfattjaginteharbloggat.
Men jag har inte haft tid eller ork, finns bara på facebook och instagram men mest på instagram. Vill ni veta vad jag gör? följ mig! madeleinesundberg
Kort sammanfattning:
Skolan har börjat, trött som ett as är jag när jag kommer hem. Har inte gjort så mycket, bara fått böcker och lärarna ska stå där och babbla som de alltid gör. Nya lärare har vi fått å, störtsköna så jag kommer och trivas. Från och med idag börjar strömmingsleken, bestämde mig för att inte gå idag för att jag har match imornbitti i bergsjö. Fotboll är viktigare! så jag åker in imorn kväll med mina go stjärtar ist ♥ sen sover min fina här hos moi. På söndag åker vi upp till IP och kikar på fotbollen. Kan inte bli så mycket bättre!
Körkortsgrejer fixat och tatueringstid bokad, life's good!


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fina du. ♥

2012-08-25 @ 10:44:33
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback