CRAAAAAZY

Jobbat hela dagen idag, precis som alla andra dagar men idag var det en speciell dag. Idag var det en tårtdag! Peter fyller år imorgon och han drar hem till sig ikväll(västerås?) så vi firade honom idag, tårtan var mumsiii så ni vet! 
Sen vid kvart över 5 satt jag på bussen, nästan hemma fick jag ett sms. Henka undrade om jag ville med och bolla lite, varför inte liksom? Ja, men så kom han och hämtade mig och vi drog till Ip och spelade fotboll med några grabbar. Skit varmt och skit kul, kunde ju inte bli bättre!
SÅÅÅÅ jag har haft en skit bra dag!
Tänkte faktiskt ta och sova snart MEN solen ligger ju på som fan och det är skit varmt. Blir utan täcke och utan kläder. Men jag får inte sova än, måste vänta tills villepille har jobbat klart, läre snacka. Ska nämligen sova hos honom hela helgen, ska ta och passa på och träffa honom så mycket som möjligt nu.
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Jättesöt bild :D

Svar: Tack :D
Madeleine Sundberg

2012-07-05 @ 22:17:12
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: ISABELLA CELANDER

Superfin bild! :D

2012-07-14 @ 22:26:39
URL: http://bellacelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback