Stuck in my daydream

Godmorgon babes, vädret är toppen idag. Solen skiner men det blåser dock, vi får vara glad för det lilla! Vi var 5 st på träningen igår, riktigt besviken. 
Idag möter vi mohed, som jag sa tidigare, vilket betyder att jag möter min älskling. Det blir ju skit kul dä! Vi får la se hur det går ikväll, så som min lunga lät igår så känns det som om jag kommer få nån lungattack eller nåt liknande.. FY LUNGA, FY PÅ ER.
Kan någon förklara för mig varför det inte går och lägga in musikvideo från youtube? Har försökt sen i förrgår..
Gammal gif :D

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Söt du är! ♥

Svar: Hihih, tack du med! ♥
Madeleine Sundberg

2012-06-27 @ 13:10:25
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback