Kärlek på hög nivååååååå!

Det är så här att... Jag har hittat tillbaka till mina älsklingar igen. Såg även idag att en av mina älsklingar ska komma till Söderhamn igen! bäst att man drar sig dit och kikar, om man nu kommer dit i tid och inte försent. Han ska ju uppträda kl 5 den där grabben och det är då för tidigt. Skit dåligt lagt HÖRNI! Men aja.



Sen är så att vi hade match i söndags, premiär matchen, mot ljusne. Vi vann med 3-0 och min andning fick nog och dampade mer än vanligt. Så Micke ringde till Linden idag och tjatade. De ska skicka mig till Gävle sjukhus för mer undersökning, igen. Vad de tror det är är att jag har för småa lungor eller allergi, nåt liknande vare. Men det är inget allvarigt. Har även börjat praktiserat, har praktikplats på skokanonen där jag stor trivs, är jämt på lagret och sniffar skor(käääääärlek) och lille Lucas har fått 2 tänder, kan sitta och ta saker själv, vilken sötnos! snart kan han krypa, gå och prata, jises va tiden går fort! och snart är jag 18 hörni, fattar ni?! 18, om en månad. Pirrigt! Nu fick jag mycket sagt, det var kul att ni ville läsa, eller?! ;) Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback