No life

Har lov men endå så ger jag mig in i arbetslivet. Har jobbat på tvätten sen i måndags och imorgon är det sista dagen. På måndag börjar skolan igen.. Tjena plugg! Men jag ser fram emot helgens trevligheter då det är tema fest hos Kaptenen, Emelie. Pensionärer ska vi vara och jag har absolut ingen idé om hur jag ska klä mig än.. Bra Madeleine. Det ordnar sig säkert när det börjar närma sig!
Annars så önskar jag er en bra fortsättning på lovet o ha en bra helg, puss
Min bästaste vän fyllde 18 år i tisdags förresten, stort grattis bästa. Love u



Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Stort grattis till henne! Fin bild. :)

2012-11-01 @ 22:25:33
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback